reklámszövegírás

Tartalompszichológia


Szöveget írni mindenki tud nem?

Ha ezt gondolod, sajnos ki kell, hogy ábrándítsunk. Szöveget írni csak a szövegírók és írók és az újságírók tudnak. Még pontosabban az tud jó szöveget írni, akinek ez a szakmája. A többiek nem szöveget írni tudnak, hanem rendelkeznek az írás képességével. A kettő nem ugyanaz. Attól, hogy kapsz egy autót, még nem fogod tudni vezetni . A jó szöveg elad. Bármit. Teljesen mindegy, hogy mit. Terméket, szolgáltatást, jóságot, rosszaságot, etikát, szeretetet, gyűlöletet, szépet és rosszat, barátságot vagy háborút, családot vagy egyedüllétet. Bármit. Mondom még egyszer bármit.

Etikus meggyőzés és befolyásolás


Hogyan képes erre a szöveg?

Nagyon egyszerűen. 3 dologgal: ismerned kell az olvasót aki olvasni fogja a szövegedet, a vágyait, félelmeit, hétköznapjait, motivációit, hogy megértsd, mi fogja őt motiválni az olvasásra. ismerni kell hogy hogyan hoz döntést az emberek agya. Mikor hozunk döntést, mi kell ahhoz, hogy döntést hozzunk, milyen tényezők szükségesek ahhoz, hogy döntést hozzunk, mi befolyásolja a döntést. és tudni kell, hogy milyen szavakkal, technikával lehet ezt hatékonyan leírni. Mikor kell hosszan és mikor röviden írni, mikor kell szépen, és mikor kell rondán írni, mikor kell fekete betűkkel éss mikor kell színes betűkkel írni. Hogyan kell megszólítani az olvasót, és mikor nem szabad megszólítani az olvasót, mikor írj reklámot, és mikor cikket, mi az amit soha ne írj, és mi az amiről mindig kell írnod stb.

Mikor van szükséged szövegíróra?


Ha te ezeket mind tudod, és gyakorlod is legalább 15 éve, túl vagy már legalább 500 de inkább 1000 levél megírásán, és legalább 100 milió forintot kerestél már a leveleiddel, AKKOR BIZTOSAN SEMMI SZÜKSÉGED SINCS SZÖVEGÍRÓRA, SŐT ANYAGILAG KIFEJEZETTEN KÁROS SZÖVEGÍRÓT ALKALMAZNOD. De ha ezek közül akármelyik is hiányzik, vagy csak nem vagy valamelyikben 100 %-ba magabiztos, akkor mindenképpen szükséged van egy jó szövegíróra, ha pénzt akarsz keresni bármilyen szöveggel is, és ne makarsz egy csomó pénzt kidobni az ablakodon.

Eladásösztönzés

Eladás vagy vásárlás?

Ismered a mondást? "Senki sem szereti ha el akarnak adni neki valamit, de mindenki szeret vásárolni" A jó marketingszöveg célja, hogy eladja azt, amit hirdet, méghozzá úgy, hogy ne érezd, hogy bármit is rád akarnak tukmálni. Viszont azt érezd, hogy neked ez kell. Pont ugyanúgy, mint amikor meglátod álmaid ruháját a kirakatban, vagy álmaid utazását a prospektusban, vagy életed autóját a szalonban. Senki sem próbálja rád tukmálni, hogy vedd meg, mégis majd megdöglesz érte, hogy megvehesd. Na ilyen a jó szöveg is. A végére majd megdöglesz, hogy azt csinálhasd, amire kér a szövegíró. ÉS tudod mire szokta kérni általában? Mindig arra, hogy vásárolj, soha nem arra, hogy vedd meg amit el akar adni neked. Csakis a vásárlásra. A jó szöveg tehát ellenálhatatlan vágyat éreszt benned, hogy vásárolj.

Marketingpszichológiai tanácsadás - Ütős üzenetek megtérülő és emlékezetes reklámokhoz


A Digital neuron tartalomstratégiai szakértői, szövegírói megírják és szerkesztik a blogcikkeket, kérésre fel is töltik az oldalba. Mivel a tartalom mindig a cégedé, így csak az kerül fel, amit előzőleg elfogadtál, magadénak érzel, ami koherens azzal, ami és ahogy mutatni szeretnél magadról.


érdekel a reklámszövegírás