reklámpszichológiai tanácsadás

Ismerd meg a vevőd agyát


Te is szeretnéd tudni, hogy mi jár a vevőd fejében, és mi alapján dönt, amikor vásárol. Mi tudjuk is, hogy hogyan működik vásárlás közben az agy. Akkor lesz a legnagyobb esélyed az ügyfelednél, ha nemcsak akarod, de tudod is, hogy mit kell befolyásolnod, hogy téged válasszon.


Ötletelj kreatívan, pszichológiai eszközökkel


„Inkább szórakoztatom az embereket abban a reményben, hogy tanulnak, mint tanítom őket abban a reményben, hogy szórakoznak.”

Walt Disney

Használd a kreativitás 4 lépcsős folyamatát



Információk begyújtése


Lappangási szakasz


Belátási szakasz


Igazolási szakasz



Tervezd meg a márkád üzenetét - Gondolkodj 3 célban



üzleti


kommunikációs


pszichológiai



Marketingpszichológiai tanácsadás - Ütős üzenetek megtérülő és emlékezetes reklámokhoz


A Digital neuron tartalomstratégiai szakértői, szövegírói megírják és szerkesztik a blogcikkeket, kérésre fel is töltik az oldalba. Mivel a tartalom mindig a cégedé, így csak az kerül fel, amit előzőleg elfogadtál, magadénak érzel, ami koherens azzal, ami és ahogy mutatni szeretnél magadról.


seo blog írás érdekel