marketingpszichológiai audit

Online bizalomépítés


Akkor van a legnagyobb esélyes a sikerre, ha megbízhatónak és értékesnek tartanak a vásárlóid. Ezt az online kereskedelemben a weboldalad, a tartalmaid, és a hirdetéseid alapján döntik el. Az audit során végignézzük, hogy milyen üzenetet közvetítesz az online eszközökön, milyen képeket, érzéseket és véleményt társítanak hozzád a vevőid. Kielemezzük, hogy hogyan jutnak el hozzád a fogyasztóid, mennyire meggyőzők az üzeneteid, és milyen lehetőségeket használ veled szemben a konkurenciád.


4 helyen torzít a kép rólad és a cégedről


Kevesen tudják, hogy már pontosan ismerjük agyunk torzításait vásárlás közben is. 4 területen torzítunk.

ha túl sok az információ


ha gyorsan kell döntenünk


ha nem értünk valamit


ha túl sok mindenre kell emlékeznünk egyszerre


az audit során végignézzük mind a 4 terület torzításait. Egyszerű és mérhető eszközökkel megmondjuk pontosan, hogy hogyan tudod befolyásolni, hogy a te céljaidnak megfelelően torzítson a vásárlóid gondolkodása.

Túl kell kiabálnod a zajt egy koncerten.


Ha nem kelt figyelmet a weboldalad, vagy a hirdetésed a vevőidben, akkor kidobott pénzt minden fillér, amit marketingre költesz. Túl kell kiabálnod a zajt egy olyan piacon, ami olyan, mintha folyamatosan egy szabadtéri koncerten lennél, ahol szól a zene, és te beszélgetni akarsz az emberekkel. Ugye érted mire gondolunk? 3 lehetőséged van arra, hogy figyelmet kelts.


vagy neked kell a leghangosabbnak lenned (impulzus tömeg),

vagy neked kell a legérdekesebbnek lenned (felhívó jelleg)

vagy neked kell a legfeltünőbbnek lenned (szokatlan jelleg)


Javítsd a konverziód pszichológiával


A jól beállított konverzió megmutatja, hogy mennyire hatékony a reklámod. Ez egy olyan mutató amit arra találtak ki, hogy megnézzék, mennyire sikerül befolyásolni a célközönséget, hogy azt csinálja amit mi eredetileg akartunk. Vásároljon, vagy megadja az email címét, vagy letöltse az anyagunkat. A konverzióval egy dolog kivételével szinte mindent mérhetsz.A konverzió soha nem fogja megmondani, hogy miért vásárolnak az emberek, és miért téged választanak (vagy miért nem). Erre van a marketingpszichológia. A motiváció, és a miértek megértésével többet fogsz tudni eladni.


Marketingpszichológiai komplex audit - a hatékony meggyőzés kulcsa


Tudni, hogy mire ugranak a vevőid, ismerni a gondolkodásmódjukat, és látni amit ők látnak, minden kereskedő álma. A meggyőzés kulcsa az, ha érted a vevőd motivációját. Először építs bizalmat, hogy merjenek tőled vásárolni. Figyelj oda, hogy úgy lássanak ahogyan neked jó, még ha torzít is az amit látnak. Válaszd ki, hogy hogyan akarsz figyelmet kelteni, és azt csináld sokáig. És miután beállítottad a konverziódat, ne elégedj meg a következményekkel, hanem értsd meg, hogy miért jött létre a konverziód. A marketingpszichológiai auditunk ezekbe segít neked.


kérem az auditot