Blogolunk neked

ONLINE MARKETING TAPASZTALATOK

Bemutatjuk az online trendeket és a legjobb best practice-eket, amelyeket blogunkban nyomon tudsz követni.

június 18, 2019

A Fedex története

The StoryLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis […]
február 1, 2019
Kerüld el a halálsarkot Brainfluence

Kerüld el a halálsarkot Brainfluence

Hova ne tedd a logódat, ha azt akarod, hogy észrevegyék? Halálsarok a monitoron.
február 1, 2019
Gusztustalan csomagok

Gusztustalan csomagok

Undor a marketingben, a csomagolás szerepe a marketingben
január 26, 2019
Neked milyen szagú a marketinged

Neked milyen szagú a marketinged

miért teljesítenek jobban azok a márkák, akiknek saját illatuk van. miért van mindne nagy márkának illata? Erről írtunk.
január 26, 2019
Márkaépítés idegi alapon

Márkaépítés idegi alapon

Mi köze a majmok mancsának a Brandépítéshez? Hogyan látja a Brandedet az idegrendszered? Erről írtunk egy cikket.
január 26, 2019
A figyelemfelkeltés 3 útja

A figyelemfelkeltés 3 útja

hogyan kelt figyelmet a marketingeddel? 3 pszichológia lehetőség. Olvasd el, hogy megtudd.
november 16, 2018

Miért növeli a bizonytalanság a szakértői státuszunkat?

Szeretnéd növelni szakértői hitelességedet? A cikkből megtudhatod hogyan kell.
november 6, 2018
Mese az egymillió dolláros uborkáról

Mese az egymillió dolláros uborkáról

A reklamáció pszichológiája. Miért érdemes odafigyelned az ügyfelek véleményre .Olvasd el és megtudod.
október 29, 2018

Mitől tiszta a pálinka?

Nun Mónika vendégszerzőnk cikke szerző: Nun Monika Szövegírói munkám során többször előfordult már, hogy nem pusztán egy eladási szöveg megalkotása volt a feladat, hanem egy termék […]
október 26, 2018

Lepd meg az agyat, és figyelmet fogsz kapni!

A meglepő reklámok több figyelmet keltenek az agyban. Olvasd el hogyan.
október 24, 2018

Miért felejtetted el saját magadat pozícionálni?

Hogyan és miért kell pozícionálnod magadat és a vállalkozásodat, hogy ne veszíts pénzt?
október 17, 2018

A racionális döntés olyan ritka, mint a fehér holló

Miért nem döntünk racionálisan? Hogyan lehet mégis kiszámítható ami nem racionális? Döntésein ka viselkedés közgazdaságtan tükrében.
október 17, 2018

Neuromarketing: eszik vagy isszák?

Mit jelent a neuromarketing a hétköznapi üzleti és marketing gyakorlatban, hogyan, és mivel dolgozik. A cikkből mindenzt megtudhatod.
október 17, 2018

Hogyan árazz jól?

Mi a helyes ár, hogyan tudsz hatékonyan árazni? Melyek a leggyakoribb árazási hibák? Olvasd el a cikket, és megtudod.
október 17, 2018

Hogy készülj egy sales-találkozóra? – Segíts a vevődnek, és adj el magadnak!

Hogyan készülj, mire figyelj egy sales találkozó előtt? Olvasd el a cikket, és megtudod.
október 17, 2018

A Brut-hatás, avagy az orruknál fogva vezetni a vásárlókat

Mit jelent az érzékeszervi marketing? A cikkből megtudhatod
október 17, 2018

A reklámipar korszakai

Milyen korszakai voltak a reklámiparnak a 60-70-es években? Hogyna jutottunk el a mostani gondolkodásmódunkig? A cikkből megtudhatod
október 17, 2018

Miért vásárolunk gondolkodás nélkül? A pszichológia megadja a választ

A cikk eredetileg a piac és profit oldalán jelent meg. A cikk eredetileg a piac és profit oldalán jelent meg. Mivel rengeteg információval kell nap, mint […]
október 13, 2018

Mégis mit csinál egy reklámpszichológus?

Mire jó a reklámpszichológia, mit csinál egy reklámpszichológus. Ismerd meg, hogy tudd mikor érdemes reklámpszichológushoz fordulnod.
szeptember 28, 2018
arazas pszichologia reklampszichologiaarazas pszichologia reklampszichologia

Ha így árazol, rosszul csinálod

Jó árazási stratégiával sokkal nagyobb profitra tehetsz szert, mint gondolnád. De hol csúszhat el a folyamat? A legtöbb vállalkozásnak nincs tudatos árstratégiája, legtöbbször 4-5 alapvetően hibás, […]